Case Study No.2

Botaniq Collection launch event

Vissza az Ügyfeleinkhez

A BOTANIQ Collection hazai és nemzetközi szakmai és sajtóközönség előtti bemutatkozó eseményének kreatív koncepcióját a BDPST Koncept álmodta meg, és az eseményt teljes körűen meg is valósította — a meghívók tervezésétől és kiküldésétől kezdve az utazás megszervezésén, a programok kidolgozásán át egészen a teljes PR-koordinációig. A rendezvényhez kapcsolódó „tanulmányút” során a meghívott újságírók és szakmai partnerek személyesen is megtapasztalhatták a márka világát és értékeit, ami hiteles és nagy hatású médiamegjelenéseket eredményezett.

A BDPST Koncept sikeresen megszervezte a BOTANIQ Collection nemzetközi sajtóbemutatóját, amelyre 2024. április 9–11. között került sor.
A háromnapos esemény során a régió és a nemzetközi szaksajtó vezető képviselői ismerkedhettek meg a márkával.

A BOTANIQ Collection a BDPST Group prémium ernyőmárkája, amely válogatott szállodákat, gasztronómiai helyszíneket és különleges vendégélményeket fog össze. A márkaépítés középpontjában a történetmesélés és az értékmegőrzés áll, ikonikus helyszínei pedig az elmúlt években új színt hoztak a hazai turizmusba és vendéglátásba. Bemutatkozó eseménye nem csupán egy sajtóesemény volt, hanem egy összművészeti élmény, amely különleges atmoszférájával és részletgazdag kivitelezésével emelkedett ki a hazai rendezvénypalettáról. A Pesti Vigadóban megrendezett est során a vendégek egy BOTANIQ „tanösvényt” járhattak végig, amely a titkos kert tematikája köré épült: az élményalapú állomásokon a márka egységeire jellemző történetekkel, ízekkel, illatokkal és vizuális világokkal találkozhattak a résztvevők.
A BOTANIQ Collection hotelei és éttermei külön-külön, mégis egységes koncepció mentén mutatkoztak be, ezzel is érzékeltetve az ernyőmárka sokszínű, mégis összekapcsolódó karakterét. A rendezvényt a Győri Balett lenyűgöző előadása színesítette, a társulat táncművészei az est folyamán performatív módon vezették végig a vendégeket a tanösvényen, így a látogatók szó szerint a márka történetének részeseivé válhattak.

Az esemény jelentős sikert aratott, közel 200 fő vendég részvételével zajlott. Az Instagramon kiemelkedő aktivitást generált, ahol mintegy 37.838 egyedi felhasználót értek el tartalmaink, összesen pedig 174.620 Instagram megjelenést regisztráltunk és az Instagram Story-kon keresztül 234 alkalommal jelent meg az esemény. Emellett 13 nemzetközi sajtómegjelenés is hozzájárult a rendezvény széles körű médiafigyelméhez.

PR és média megjelenések

Vogue Polska

/ 2024

ELLE Romania

/ 2024

Marie Claire Serbia

/ 2024

InBar & Restaurant

/ 2024